tisdag 4 oktober 2011

Bloggarna jag läser

191 stycken enligt min google reader. Men massor av dem är inaktuella. Å många kollar jag bara nån gång då å då när det känns som att Internet har tagit slut. Andra läser jag ofta, å har läst i flera år. Så när jag nu:

1) börjar jobba igen å inte har tid att skjuta barnvagn med ena handen å läsa bloggar med andra
2) har gjort en upprensning å kategoriserat å sorterat bland bloggarna
3) startar en ny blogg

tycker jag att det passar utmärkt att jag delar med mig av de bloggar som

a) är på min prio-lista (dem jag tänker att jag ska läsa regelbundet)
b) som jag gillar särskilt mycket även om de är nedlagda/uppdateras sällan.

Så kolla in blogglistan här intill vetja. Det är en salig blandning. Hoppas att nån hittar nån ny favorit.

2 kommentarer:

  1. Jag har lagt en gräns på att jag bara "får" följa 50 bloggar, det är ungefär där gränsen går för vad jag hinner med. Visseriligen fuskar jag lite genom att ha några utanför min länklista, men på ett ungefär. Vet inte om jag vågar kolla in din lista....

    SvaraRadera
  2. Jag vet, det är livsfarligt...alltid hittar man nån ny bra blogg som bara måste kollas in! Kul att du hittat hit förresten.

    SvaraRadera