onsdag 2 november 2011

Upp upp ner...

Ena stunden tycker jag att det är en sjuhelvetes bra plan jag har skrivit. Klockren. Så vänder vi å vrider igen å plötsligt känner jag att det här håller inte. Det här är inget bra. Jag är en bluff. Doktorshatten är för nån annan. Det kommer bli hemlösheten å prostitutionen förr eller senare för min del.

Så idag hade jag möte med en redan disputerad kvinna som också jobbat inom mitt projekt å hon sa så fina saker å mailade i efterhand att hon var impad av vad jag hade gjort.

Svårt att själv se det alltid å himla glad blir kvinna när nån annan tar sig ork å tid att uppmuntra.

2 kommentarer:

  1. Jag har skapat en liten mapp i mailen som jag döpt till pepp, där lägger jag numera alla mail som slutar med typ "du är så bra". Väl värt de där depp-dagarna.

    SvaraRadera